26/2/12

Día de Rosalía, 24 de febreiro

O venres empezamos a clase coa lectura de poemas de Rosalía. A fin de semana o alumnado de terceiro ciclo investigará sobre a autora da que celebramos o 175 aniversario do seu nacemento e continuaremos coa lectura da súa obra coa intención de facer unha escolma que logo publicaremos aquí.
Coincidindo coa data El Patito Editorial presentou Follas Novas, terceiro volume da súa colección de poesía de Rosalía de Castro ilustrada no Espacio de Arte de El Correo Gallego, na rúa do Preguntoiro de Santiago de Compostela. No acto interviron o alcalde de Santiago, Xerardo Conde Roa, o secretario xeral de cultura, Anxo Lorenzo e contou coa presenza do ilustrador Álvaro de la Vega e a editora Gemma Sesar.

Follas Novas

Guión de Rosalía de Castro | Dibujos de Álvaro de la Vega

Nuevo volumen integrado en la colección promovida por El Patito Editorial, que recupera la poesía de una mujer tan alejada de las convenciones de su tiempo y tan universal como Rosalía de Castro (Santiago de Compostela, 1837-Padrón, 1885) en ediciones ilustradas por destacados artistas. Esta nueva entrega, cuya edición coincide con la celebración en 2012 del 175 aniversario del nacimiento de la autora, va dedicada a Follas novas, poemario de gran hondura y riqueza expresiva que supuso la consagración definitiva de la padronesa en las letras gallegas. En estos poemas, Rosalía se convierte en cronista comprometida de los problemas de su época, centra su atención en las mujeres desde una mirada radicalmente moderna y se desnuda a sí misma, íntima y melancólica. Las ilustraciones de Álvaro de la Vega (Paradela, 1954) profundizan y dialogan con acierto con los diferentes registros manejados por Rosalía, en un recorrido que traduce en imágenes su melancolía, su ironía o su manifiesta rebeldía, revelando, una vez más y con gran acierto, el alcance universal y la vigencia de sus creaciones.

Información obtida http://www.elpatitoeditorial.com/

No hay comentarios: